Gang Godziny Duchów -David Walliams

Cześć  ! Dzisiaj mam dla was kolejną propozycję książki dla dzieci, a mowa o ,,Gang godziny duchów,, .



O czym jest książka ?

Tom Charper, który trafia na oddział dziecięcy poznaje pacjentów, którzy cierpią na różne choroby, ale mimo to potrafią się cieszyć i marzyć. Dla Toma pobyt w szpitalu jest relaksem jest gotowy symulować chorobę żeby tylko zostać parę dni dłużej w szpitalu. Ale co sprawiło że chce zostać w takim okropnym miejscu jakim jest szpital ? Gang godziny duchów. 



Co robi Gang godziny duchów ? Odpowiedź jest krótka i prosta gang spełnia dziecięce marzenia.  Zadanie jak nam może się wydawać jest trudne, ale nie dla gangu. Dla gangu rzeczy niemożliwe nie istnieją , jeśli tylko zamarzycie sobie  wyprawę na  biegun północy ,dyrygowanie orkiestrą (z instrumentów medycznych ) ,wyścigi samochodowe (na wózkach inwalidzkich ), safari ,pływanie z delfinami lub herbatkę z królową oni spełnią twoje życzenie bez wahania .


Dla kogo jest ta książka ?

Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku 9 lat .

Podsumowując...

Czytając tytuł książki ,spodziewałam się duchów , które nawiedzają szpital , co mnie bardzo zniechęciło do jej przeczytania , ale jak już się wzięłam za czytanie to nie mogłam się od niej oderwać. Książki Davida czytam od dziecka i nigdy mnie nie zawiodły, tak też w tym przypadku się nie zawiodłam.  Z czystym sercem mogę ją polecić młodym czytelnikom.


















Prześlij komentarz

0 Komentarze