Demoniczna dentyskta - David Walliams - Super straszna książka !

Cześć nazywam się Ania, to moja pierwsza recenzja na moim blogu. Dzisiaj pokaże książkę pod tytułem "Demoniczna Dentystka", jest to bardzo ciekawa opowieść o chłopcu który nie lubił chodzić do dentysty. Przeżył traumę ponieważ dentysta wyrwał mu zęba stałego [który mu już nie odrośnie].



 Alfie postanowił, że już nigdy nie pójdzie do dentysty, listy przypominające o terminie wizyty u dentysty Alfie chował na szafę. Jego tata pracował w kopalni ale już nie  pracuje ponieważ ma problemy zdrowotne, mama Alfiego umarła przy jego porodzie.

Pewnego dnia w mieście Alfiego, zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Dzieci które przed snem wkładają swoje mleczaki pod poduszkę rano nie znajdują pieniążka tylko różne ohydne rzeczy np. gałkę oczną czy zdechłego ślimaka.

Alfie ze swoją przyjaciółką Gabz próbują znaleźć sprawce całego tego zamieszania.
Czy im się to uda? Żeby się dowiedzieć, musicie przeczytać książkę :D



W tej książce najbardziej podobało  mi się to że autor użył sporą dawkę zmyślonych słów dlatego książka była humorystyczna. Podczas czytania książki w ogóle się nie nudziłam. W książce znajdziecie dużo fajnych obrazków.



Zachęcam i polecam dzieciom ale też starszym czytelnikom przeczytanie tej książki.

Ania.

Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Brawo !!! Jak na pierwszy raz super recenzja. A książeczka wydaje się bardzo ciekawa szczególnie dla dzieci, które nie lubią dentystów. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetna recenzja ;) książka wydaje się być warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Świetny debiut:-))👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja, skuszę się i ja przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze uważałem, że najlepszą ocenę książek dla dzieci dadzą... ich czytelnicy 😉 Tak trzymaj Aniu! Dobra robota! A książkę już nieraz widziałem na sklepowych półkach i za każdym razem zastanawiałem się o czym jest. Teraz wiem... 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pomysłu na bloga. Recenzja rzeczowa i zachecająca do przeczytania książki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń