Mały Miliarder - David Walliams


Witam czytelników mojego bloga
Dzisiaj zrecenzuje książkę Davida Walliamsa pod tytułem "Mały Miliarder.
Książka ta opowiada o chłopcu Józku, który miał  wszystko co zapragnie np. zjeżdżalnie która prowadzi z jego sypialni do basenu, krokodyla, tor wyścigowy, czy kolejkę górską.
Chłopiec pomimo tego, że dostaje wszystko o czym tylko zamarzy nie czuje się szczęśliwy.


Na przykład w szkole dzieci przezywają go od zadziaka ponieważ jego tata wymyślił Zadkobłyska.
Zadkobłysk -  to papier toaletowy o barwie fioletu.
W dniu dwunastych urodzin Józek Burak dostaje od taty czek na dwa miliony funtów,
ale Józek chce dostać jeszcze jeden prezent taki prawdziwy.
Jaki ? Tego już wam nie mogę powiedzieć, dowiecie się czytając książkę .


Książka jest bardzo fajna pokazuje że nie tylko pieniądze są najważniejsze w życiu
Nie podoba mi się zachowanie kolegów Józka którzy się z niego naśmiewali.
Każdy człowiek jest inny i pomimo wad czy stanu konta, nie wolno się z niego naśmiewać.
Książka  ma ciekawe ilustracje, oraz nie brakuje w niej śmiesznych sytuacji.

 Żeby was bardziej zaciekawić  powiem wam że przeczytałam tą książkę dwa wieczory :)

http://malakurka.pl/

O moich ulubionych książkach mówiłam też z mamą w filmiku :)

do następnego !
Ania!

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. Super recenzja. Polecę tę książkę mojej córce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Aniu, niebawem przeczytasz więcej książek od mamy 😉pozdrowienia od Lenki 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, kiedy moja córka będzie mogła czytać już sama książki, bo Twoje lektury są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń