Babcia Rabuś - super złodziejska książka

Cześć wszystkim
 Bardzo się cieszę, że spodobała wam się moja  poprzednia recenzja. Dzisiaj opowiem o książce pod tytułem " Babcia rabuś ". Książka opowiada przygodach babci i jej wnuka Bena.


Ben uważa że jego babcia jest nudna ale z czasem to się zmienia, chłopiec podejrzewa, że babcia coś przed nim ukrywa ponieważ podczas z jednej z wizyt u babci znajduje pudełko pełne kosztowności. Podczas kolejnej wizyty prawda wychodzi na jaw !  Babcia opowiada długo skrywaną tajemnice.
Jaką ? dowiecie się czytając książkę.


Moje wrażenia po książce są pozytywne, z jednej strony książka jest tajemnicza, a z drugiej zabawna.
Podejrzewam, że David Walliams umieścił akcję powieści w tym samym miejscu, ponieważ sklepikarza Raja spotkałam już w trzeciej książce tego autora.
Jedną z zabawnych sytuacji była ta w której mama Bena maluje się w samochodzie, gdy tata chłopca wjeżdża w dziurę, wszystko  rozsmarowuje jej się na całej twarzy.



Uważam, że tę książkę  powinni przeczytać moi dziewięcioletni rówieśnicy.
Mam nadzieje, że spodobała wam  się moja recenzja i zapraszam do przeczytania książki :).
pozdrawiam
Ania
 

Prześlij komentarz

0 Komentarze