Moje wrażenia z Katowickich Targów Książki

Cześć, ostatnio byłam na targach książki, to były moje pierwsze takie targi .
Na wielu stoiskach, różnych wydawnictw  można było obejrzeć oraz kupić książki i komiksy dla dzieci i dla dorosłych.
Ale to nie wszystko, na scenie głównej były przeprowadzane wywiady, a miłośnicy gier planszowych mogli przetestować gry i je zakupić. Na targach pojawiło się dużo ludzi, były osoby starsze [ nawet moja babcia], osoby dorosłe, i dzieci. Każdy mógł coś znaleźć dla siebie.

Na większości stoisk, wydawnictwa organizowały spotkania z autorami. To był dla mnie bardzo miło spędzony czas. Z targów, oczywiście nie wróciłam z pustymi rękami. Mama i tata, oraz babcia kupili mi książki, których recenzje pojawią się na moim blogu już wkrótce.
Do następnego ! Ania







Prześlij komentarz

0 Komentarze